دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید ایرانی

بایگانی

دانلود آهنگ جدید افشین به نام اعتماد

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید افشین به نام اعتماد

Download New Music By Afshin Called Etemad

افشین


متن آهنگ جدید افشین به نام اعتماد

جواب سلاممو داره جای تو آینه میده
چشام چند شبه بیداره جز جای خالیتو ندیده
من عادت ندارم حتی از تو چند دقیقه دور بمونم
میخوام فراموشت کنم اما فک نمیکنم بتونم
بهت اعتماد کرده بودش دلم
به اون عشقه پاکو به اون سادگی
نه ترکم کنی بی خداحافظی منو جا بذاری تویه این زندگی
بهت اعتماد کرده بودش دلم به اون عشقه پاکو به اون سادگی
نه ترکم کنی بی خداحافظی
منو جا بذاری تویه این زندگی
منو جا بذاری تویه این زندگی
متن آهنگ جدید افشین به نام اعتماد
کلافم بدونه تو همش کل روزو بی دلیل خونه ام
دارم اینجوری بدونه تو لحظه‌هامو میگذرونم
یه روز میرسی به داد من اما واسه حاله من دیره
یکی دیگه داره مثه من اون روزا واسه تو میمیره
یکی دیگه داره مثه من اون روزا واسه تو میمیره
جواب سلاممو داره جای تو آینه میده
چشام چند شبه بیداره جز جای خالیتو ندیده
من هر شب به یاد تو دارم پای تختمون میشینم
هنوزم نمیشه باورم جای خالیتو میبینم
بهت اعتماد کرده بودش دلم به اون عشقه پاکو به اون سادگی
نه ترکم کنی بی خداحافظی منو جا بذاری تویه این زندگی
بهت اعتماد کرده بودش دلم
به اون عشقه پاکو به اون سادگی
نه ترکم کنی بی خداحافظی
منو جا بذاری تویه این زندگی

دانلود آهنگ جدید افشین به نام اعتماد
http://bit.ly/1GADTcb

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی